Hallo iedereen

Deze week, dinsdag, heb ik mijn allereerste oefenmoment geven. Het week thema was "Laarzen". Ik vond het heel spannend. Mijn eerste les was een verhaal voorlezen. Mijn verhaal ging over Jantje met zijn nieuwe laarzen. Ik vind dit een zeer goed boek voor peuters en kinderen uit het eerste kleuter.
In de namiddag heb ik een liedje gezongen, "Pak je laarzen". Dit heb ik aan de hand van een spelletje aangebracht. De kleuters vonden het zeer leuk en konden het liedje heel vlug en vlot meezingen.
De donderdag heb ik ochtendonthaal en beeldopvoeding gegeven. Tijdens mijn beeldopvoeding kreeg ieder kind 1 laars. Iedere kleuter moest zijn eigen laars die hij of zij had gekregen creatief bewerken. Ik wil iedereen bedanken die mij laarzen heeft geven, want wie heeft nu 17 laarzen liggen thuis ;).
De oefenmomenten zijn alle vier zeer vlot verlopen. Ik vond het aangenaam en leuk.
Veel leesplezier,
Juf Jill
Veel leesplezier,
Juf Jill


Geen opmerkingen:
Een reactie posten